Îndrăgosteşte-te de viaţă cu Farmec!

farmec-250x250

Trebuie să vă mărturisesc că nu-mi plac femeile ce sunt fardate violent şi care se cred cu atât mai frumoase  cu cât sunt mai colorate în obraji. Mi se par mult mai frumoase reprezentantele sexului frumos ce arată natural.

Din fericire şi nevastă-mea face parte din categoria femeilor naturale ( am făcut o alegere bună), fără artificii vizibile.  Are şi un ajutor important din partea firmei FARMEC.

De curând am mers cu soţia la cumpărături şi am intrat cu ea într-un magazin de cosmetice. M-am simţit cam pierdut, nefiind obişnuit cu diversitatea cosmeticelor pentru femei. Pentru mine e mai simplu: o cremă de ras, o loţiune după ras, un deodorant şi un parfum şi cu asta e cam gata. În cazul soţiei e mult mai complicat, are o comodă întreagă plină cu cosmeticale.

Dar să mă întorc la situaţia pe care v-o povesteam. Am văzut că nevastă-mea s-a oprit la standul firmei FARMEC . Aici a fost atrasă de gama Farmec Natural .

gama Farmec natural

Aşa am aflat şi eu că Gama Farmec Natural  cuprinde produse pentru îngrijirea de bază (demachiant, cremă de faţă, cremă de mâini, cremă de corp, şampon) grupate în funcţie de ingredientele principale în 3 subgame în funcţie de tipul de ten: normal, uscat şi gras. Deasupra noastră era o reclamă cu Giulia Ambasador al gamei Farmec Natural.

Giulia FARMEC

Ajuns acasă am citit pe net, pentru că incursiunea în lumea FARMEC m-a făcut curios, despre produsele firmei. Am înţeles că gălbenelele, arganul și aloe vera sunt esențiale pentru toate femeile care iși doresc un Farmec Natural.

Dar să vedem ce e cu plantele astea:

 

Gălbenelele au înflorit mereu din mai până în septembrie, pentru ca femeile să-și păstreze naturalețea tenului normal pe parcursul întregului an.

În antichitate, plantele cu proprietăți de vindecare erau considerate magice, iar gălbenelele nu faceau excepție. Lumea era atât de fascinată de această plantă și de minunile pe care le facea pentru piele, încăt credea că avea și puteri magice. Gălbenelele erau folosite astfel și în ritualurile vrăjitoarelor, care o foloseau în loțiunile destinate celor singuri.
Coloniștii foloseau acestă plantă și în supe, mâncăruri și făceau chiar și vin din gălbenele. Gălbenelele erau asociate cu bogația.

Arganul, datorită rarității sale, a fost cel mai mare secret al femeilor marocane preocupate de îngrijirea tenului uscat și sensibil, a părului sau a unghiilor.

Uleiul de argan este unul dintre cele mai bine păstrate secrete cosmetice ale femeilor marocane. Este numit “ lichidul de aur “de către experții în frumusețe datorită efectelor pozitive pe care acesta le are în întreținerea, frumusețea și sănătatea pielii și părului. Uleiul de argan este folosit pentru întreținerea și frumusețea pielii, părului, unghiilor. Are proprietăți hidratante și protejează pielea, astfel încât poate fi utilizat pentru masajul pielii, inclusiv la bebeluși.

Aloe Vera a ajuns “planta de prim ajutor” datorită proprietăților sale regeneratoare, îngrijindu-se inclusiv de tenul gras și mixt.

Aloe vera este una din plantele minune ale lumii, proprietățile sale fiind foarte bine cunoscute încă de acum aproape 4000 de ani. Abia la începutul secolului al XX-lea oamenii de stiință au început să descopere care sunt beneficiile miraculoase ale acestei plante. În prezent, acțiunea sa asupra arsurilor solare, a mușcăturilor de insecte, a tăieturilor sau asupra frumuseții pielii este cea care o face populara. Aloe vera este cunoscută și sub numele de „planta de prim ajutor” tocmai datorită proprietăților sale.


În final nu pot decât să vă urez: îndrăgostiţi-vă de viaţă cu FARMEC!

Articol pentru concursul Spring Super blog 2013 etapa întâi.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un comentariu