Despre sirene

masina_de_pompieri-1280x800

 

Am să vă vorbesc despre sirene. Dar nu vă gândiţi la făpturile de basm cu coadă de peşte din adâncul marilor. Am să vă spun câte ceva despre sirenele de pe maşinile pompierilor. Pompierii ăstia-s peste tot, la orice ora, ziua, noapte, arde, ninge, plouă, nu arde etc.

Ieri noapte pe la 2, sirena urla să-ţi spargă urechile. Cine îi impiedica pe ditai bulevardul Dumnezeu ştie? Azi, ieri, alaltăieri, săptămana trecută, luna trecută, anul trecut, în fiecare seară. La deal, la vale, acelaşi, alţii, aceleaşi, toţi, toate. Sunt de neînvins. Nici măcar nu îi mai sesizezi ca ceva special, doar te miri sau te mai necăjeşti aşa, ca de un coş care ţi-a apărut iar pe faţă.
M-am uitat pe statistici şi am văzut că sunt în frunte, cu 81% în încredere. Au n-au motive, pac sirena. Probabil de-asta.
Ceilalţi, care nu sunt la fel de zgomotoşi, iau locurile care le-au mai rămas în statistici, se înţelege.
Daca ar fi să mă iau dupa sirenele care mi-au sunat în creieri doar în ultima oră, ar trebui să trag concluzia că mă aflu în mijlocul balamucului, în iad, în perimetrul mortal atacat de o epidemie de ciumă neagră.

Chiar, ce ar putea crede de exemplu nişte extratereştri despre noi sau despre planeta asta, daca n-ar avea la dispoziţie decât sirenele pompierilor prin care sa ne descifreze? E oricum destul de clar că între sirenele astea şi propria noastră experienţă nu prea facem legatura. Am fi evacutat de mult planeta.
Ce sau cât de complicati am devenit!

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

