Unsprezece lucruri despre mine

dand aiutograf

O prietenă m-a incitat mai demult să-mi fac o descriere în doar 11 puncte. Am acceptat provocarea ei şi citiţi ce a ieşit:

  1. Îmi place să citesc şi chiar o fac zi de zi, pe cât posibil.

2.Nu prea funcţionez cum trebuie dacă nu beau o cafea dimineaţa. Câteodată mai beau şi o a doua cafea, dar nu prea des (zilnic).

  1. Mai am un defect pe care trebuie să îl menţionez aici: îmi place să gătesc. Da, e un defect destul de supărător… pentru un bărbat.
  2. Îmi place să vorbesc, chiar şi atunci când sunt în public (nu numai singur). Nevastă-mea mereu îmi zice că vorbesc prea mult. Vă daţi seama în ce situaţie mă aflu…
  3. Îmi place să scriu. Un timp am ascuns scrierile mele în sertar, dar cineva a reuşit să le citească şi de atunci tot mai mulţi fac asta…spre mirarea mea. Mai nou, de anul trecut, mă şi ascultă…la radio.
  4. Îmi place tot mai puţin ceea ce văd la televizor, deşi un timp am colaborat cu o televiziune de ştiri.
  5. Simt că nu-mi mai ajunge timpul să fac tot ceea ce mi-am propus. Sau poate că nu ştiu eu să mă organizez…
  6. Îmi place să dansez. Din păcate o fac destul de rar, dar vă asigur că nu ratez nicio ocazie.
  7. Sunt un gurmet. Atenţie nu gurmand! Îmi place să gust mâncăruri şi băuturi.
  8. Îmi plac noutăţile şi mereu încerc lucruri noi!
  9. Am ajuns la 11 deja? Şi mai am atâtea de spus! V-am zis eu că vorbesc cam mult. Hai să vă mai zic că îmi place mult să conduc maşina. Dar mai este până voi reuşi să am una. Deocamdată conduc un Logan.

Glumesc, Loganul e o maşină bună! Serios!

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

