Castelul lui Dracula

P1460359

A dat Domnu’ şi am reuşit să plec într-o scurtă vacanţă de doar cinci zile. Mă bucur pentru că n-am mai fost plecat de vreo trei ani. Am mai călătorit dar numai în interes de serviciu şi fireşte că nu mi-am putut face programul aşa cum voiam eu.

Am fost plecat spre vest, mai exact la Braşov şi prin împrejurimi. Nu ştiu de ce dar când trec munţii am mereu senzaţia că sunt în altă ţară, parcă n-aş mai fi în Romania pe care o cunosc. Şi poate că aşa este şi în realitate, poate că dincolo este o altă ţară.

Dar să revenim la oile noastre, adică la ceea ce vreau să vă povestesc. Apropo am văzut şi oi pe unde am fost dar nu despre ele intenţionez să vă vorbesc, staţi liniştiţi. Mi-am planificat să văd neapărat câteva chestii în vacanţa asta şi am reuşit. Daţi-mi voie să mă bucur pentru asta!

Unul dintre obiectivele pe care le aveam în plan a fost Castelul lui Dracula, altfel spus Castelul Bran. Cel puţin turiştii străini aşa îl cunosc şi vin să-l vadă sperând să dea nas în nas cu fantoma celebrului personaj. Asta mi-a confirmat şi o tânără din Statele Unite care călătoreşte singură prin ţara nostră şi venise la Bran atrasă de legenda lui Dracula. Am invitat-o în grupul nostru şi am intrat în castel, asta după ce am stat o coadă moderată. Când am ieşit coada era de trei ori mai mare. Ei, cine se scoală de dimineaţă stă mai puţin la coadă.

Pe Dracula nu l-am căutat, ştiam că nu-i plac cohortele de turişti şi îşi ia şi el vacanţă ca tot…omul. Am admirat arhitectura castelului. Teribilă minte a avut cine l-a proiectat! E ca un labirint.

Noroc cu indicatoarele  instalate peste tot, altfel nu mai eram acum la microfon. Aş fi continuat să orbecăiesc prin coridoarele, scările şi camerele castelului. Şi oare ar fi fost rău?

Rău mi-a părut că a fost prea scurt.

Text citit la Radio Romania Iasi.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

