Minunile din jurul nostru

cersetor

În fiecare zi, în jurul nostru, se întamplă minuni. Nu sunt mari, nu răstoarnă munţii dar ne aduc măcar o clipă de fericire.

Am să vă exemplific cu o întâmplare trăită de mine cu ani în urmă. Treceam printr-o perioadă grea (nu ştiu cum se face dar mereu trec prin astfel de perioade). Nu ştiam cum să ies din necazurile în care mă afundasem fără nicio şansă de a ieşi la suprafaţă. Trecând îngândurat pe lângă o biserică, am hotărât să intru să mă rog. Nu o fac prea des pentru că am credinţa în suflet şi nu măsor puterea ei prin numărul de vizite făcute la biserică. Speram să zăresc o rază de lumină care să mă ajute să depăşesc situaţia în care mă aflam.

Am ieşit din biserică şi la poartă am văzut un bărbat îmbrăcat cu haine ponosite. Am scos un ban din portofel ca să i-l ofer. Am rămas mut când m-a refuzat.

-Nu pot primi bani pe degeaba, mi-a spus el. Trebuie să fac ceva în schimbul lor.

Am stat câteva clipe cu banul în mână şi mi-a venit o idee.

-Chiar puteţi face ceva pentru mine. Puteţi să vă rugaţi să depăşesc momentele grele prin care trec.

Omul mi-a zâmbit şi a luat banul din mâna mea. Apoi a intrat în biserică.

Eu am plecat în drumul meu.

Trebuie să vă spun că începând de a doua zi problemele mele şi-au găsit rezolvarea, una câte una.

Da, viaţa are minunile ei şi eu întâlnisem probabil un înger în haine de cerşetor….

Text citit la Radio Romania Iasi.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

