Ce-am mai văzut prin parbriz

Cu masina de serviciu

După cum v-am mai povestit, merg mult cu maşina. Şi văd multe chestii interesante prin parbriz.

Chiar ieri am fost la un pas să mă tamponez cu mai multe maşini care mi-au tăiat calea, deşi aveam prioritate. Şi culmea este că la volan erau numai femei. E drept că noi bărbaţii trebuie să fim cavaleri şi să le dăm întâietate femeilor dar totuşi în circulaţie funcţionează codul rutier.

Mi-aduc aminte de o întâmplare în trafic, destul de amuzantă dacă nu eşti implicat direct. Într-o intersecţie un domn aflat la volan îi face semn unei doamne, aflate şi ea în maşină desigur, că poate trece chiar dacă nu are prioritate. Doamna se codeşte, domnul insistă ca doamna să treacă dar aceasta tot nu îndrăzneşte. Până la urmă reprezentanta sexului frumos îşi ia inima în dinţi şi intră în intersecţie unde se tamponează cu domnul care îşi pierduse răbdarea să o tot aştepte. Avariile nu au fost prea mari dar au trebuit să facă un drum pe la asigurări şi apoi pe la service, ceea ce nu a fost prea plăcut.

De aceea eu dacă cedez prioritatea în favoarea altcuiva, nu plec până ce nu trece persoana respectivă.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

