Despre frică

pat

Am un prieten care este ofiţer de marină pe un vas german. Că doar n-aţi vrea pe un vapor românesc. Aţi uitat? România nu prea mai are flotă comercială.

Până în portul unde e ancorată nava sa merge cu avionul. Deseori zboară cu mai multe avioane pentru că nu are cursă directă. Acum câteva zile a plecat din nou. Înainte de plecare mi-a zis că îi este frică de zborurile cu avionul. M-a pufnit râsul. Cum adică? El care înfruntă furtuni pe mare sau atacuri ale piraţilor, se teme de un banal zbor cu avionul? Cand e plecat pe mare, îmi trimite poze sau filmuleţe care ilustrează călătoriile lui. Pe mine mă apucă ameţeala numai când văd pe monitor cum face vaporul pe furtună, dar să fiu în realitate pe navă? Nici nu vreau să mă gândesc.

Ca să-l încurajez i-am spus că cel mai periculos loc de pe Pământ este patul. Acolo mor mai mult de 80% dintre oameni. Aşa că poate să zboare liniştit, avioanele sunt mult mai sigure.

Dar ce mă fac eu acum? Mi-e frică să mă mai culc în pat. E al naibii de periculos!

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

