Ziua bikinilor

Nota autorului
Acesta este un eseu dedicat unei piese de îmbrăcăminte care dezbracă atât de frumos partenerele noastre.
Poate nu ştiaţi, dar au şi bikinii ziua lor. În mai. Anul acesta vor împlini şaizeci şi şapte de ani. Să le spunem „La mulţi ani!”. Era să adaug „cu sănătate” , din obişnuinţă. Însă nu e cazul pentru nişte textile.
Să nu credeţi că am memorat anul naşterii bikinilor, am citit despre asta în ziarul de dimineaţă în timp ce-mi sorbeam cafeaua. Şi ceea ce este mai interesant e că acest costum de baie minuscul a fost inventat de un inginer din industria auto! Aşadar marii creatori de modă au fost făcuţi praf de un inginer. Având şi eu aceeaşi profesie, nu pot decât să fiu extrem de mândru.
Acuma stând puţin şi meditând la nemurirea sufletului, mă încearcă regretul că n-am inventat şi eu un articol de îmbrăcăminte la fel de interesant. Adevărul este că bikinii au calitatea că îmbracă reprezentantele sexului frumos reuşind să le dezbrace mai mult decât dacă ar fi în pielea goală. Multe femei sunt mai sexi în bikini decat în costumul Evei. Vă rog să mă credeţi pe cuvânt, vorbesc în cunoştinţă de cauză bazându-mă pe experienţele trăite de mine.
Da, un articol de îmbrăcăminte mic ca dimensiuni, dar atât de mare ca importanţă. Chiar, cum ar arăta plajele noastre fără bikini? Nici nu vreau să mă gândesc. E drept că de câţiva ani a apărut costumul de baie pentru femei cu o singură piesă (practic s-a renunţat la o componentă din ansamblu) şi trebuie să recunosc că acest face-lift (ca să folosesc un termen auto) aplicat bătrânilor bikini este foarte reuşit!

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

