Ce-am mai văzut prin parbriz

1426844915672 - Copy - Copy - Copy

După cum v-am mai povestit, merg mult cu maşina. Şi văd multe chestii interesante prin parbriz.

Zilele trecute, când treceam printr-o intersecţie importantă din oraş, am văzut cum doi şoferi îşi abandonaseră maşinile în mijlocul străzii şi se băteau de zor. Am încetinit dar mi-am continuat drumul când am văzut că apare o maşină de poliţie. Sper că poliţiştii au reuşit să-i împace pe cei doi.

Nu pot să pricep cum îşi pot lăsa unii maşinile parcate la întâplare. Chiar ieri am văzut două maşini parcate în aşa fel încât aproape blocau accestul pe strada unde este instituţia unde lucrez. Că nu le pasă de ceilalţi şoferi care trec pe acolo poate înţeleg însă nu pricep că nu le pasă că îşi vor găsi maşinile tamponate. Sau mai există şi varianta să nu-şi mai găsească maşinile unde le-au parcat având în vedere că băieţii cu platformele sunt foarte activi.

Text citit la Radio Romania Iasi.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

