Băieţii şi florile

FLORI si baieti

Mai zilele trecute eram în căutare de flori pentru a le oferi femeilor din viaţa mea.

Am mers în piaţa din cartierul meu care este cea mai bine aprovizionată din oraş şi acolo găseşti marfa cu preţurile cele mai mici. În ziua de astăzi acesta este unul dintre aspectele cele mai importante ale vieţii de zi cu zi. Tot timpul căutăm să cumpărăm cât mai ieftin pentru că banii nu ne mai ajung.

Şi când văd cum creşte preţul la combustibili, mă apucă depresia.

Dar să ne întoarcem la oile, pardon, florile noastre!

Mă hotărâsem să cumpăr două buchete, destul de frumuşele de la un puşti din piaţă. După ce le-am plătit, mi-am adus aminte că îmi mai trebuie încă două şi am vrut să le iau tot de la acelaşi vânzător.În mod surprinzător băiatul m-a refuzat şi m-a rugat să cumpăr de la alt puşti, mai mic decât el. M-a uimit gestul lui, renunţa la nişte bani în favoarea altcuiva. Am ales două bucheţele de la băiatul mai mic. Puştiul mai mare mi-a mulţumit şi mi-a zâmbit.

În timp ce plecam din piaţă, am privit în urmă, le-am zâmbit celor doi băieţi şi m-am simţit invadat de o stare de bine.

Text publicat audio la RADIO ROMANIA IASI.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

