Ce ne facem fără Facebook

?????????????????????????????

Site-urile de socializare au devenit, vrem -nu vrem, foarte importante în viaţa noastră de zi cu zi. Dacă sunt folosite cu măsură şi cu cap, ca să zic aşa, sunt instrumente utile în cariera noastră dar şi în viaţa mondenă.

Trebuie să recunosc că unul dintre acestea, este vorba de Facebook, a devenit parte din viaţa mea şi mă ajută mult pentru a mă promova ca publicist. Dar nu numai la atât se rezumă utilitatea acestui site. Îl folosesc şi pentru a mă informa în legătură cu ceea ce se întâmplă în ţară şi în străinătate dar şi pentru a ţine legătura, mult mai uşor decît prin alte metode, cu prietenii împrăştiaţi în cele patru zări.

A devenit un tic pentru mine să văd ce se mai întâmplă pe Facebook după ce fac o pauză din motive de job sau din alte cauze. Chiar mă gândesc cu groază ce m-aş face fără acest site de socializare.

Şi mai zilele trecute s-a întâmplat un lucru care m-a tulburat mult. Fiind în concediu, am deschis laptop-ul cu gândul să vorbesc cu prietenii, având mai mult timp disponibil pentru aşa ceva. Desigur că intenţionam să folosesc Facebook-ul pentru aceasta dar, surpriză, am primit un mesaj de eroare. Facebook-ul lipsea la apel. Vă daţi seama că am intrat în panică, cu toate că cei care se ocupă de site mă asigurau că lucrează la remedierea defecţiunii .

Văzând că Facebook-ul întârzie să-şi facă apariţia, am ieşit afară cu gândul să fac nişte cumpărături. La magazinul din colţ m-am întîlnit cu un prieten cu care vorbesc mai mult pe Facebook. Eram amândoi foarte jenaţi că acum eram nevoiţi să vorbim direct. Şi ca să ne treacă jena am hotărât să mergem la o bere. După două beri am constatat că se poate trăi şi fără Faceboook. Ne-am despărţit bucuroşi că am putut vorbi faţă în faţă. Dupa care am fugit în casă şi am deschis repede laptop-ul. Slavă Domnului Facebook-ul funcţiona!

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

