Un fel de autoportret

citind la Salon

Ce să vă spun eu despre mine? Că sunt un univers complex care este greu de descifrat ? Chiar şi pentru mine este greu să citesc în adâncul meu…

Sunt îndrăgostit iremediabil , de femei îmi suflă cineva, da şi de femei, dar poate mai mult de literatură. Îmi place enorm să citesc (un mare defect în aceste vremuri) şi îmi place să scriu, proză…în special scurtă. Da, recunosc şi ăsta este un mare defect al meu(scrisul adică). Ce sa fac? Sunt plin de defecte. Sunt un bărbat defect.

Dar pentru cele şi cei care au răbdare să cerceteze printre aceste defecte, le rezerv o surpriză. S-ar putea să descopere ceva interesant: un om cu suflet(mare- zic eu).

Să nu vă mai ţin totuşi de vorbă. Mergeţi şi vă trăiţi vieţile!

 

UN OM

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

