Unde dai şi unde crapă

cea-mai-mare-doza-de-bere

M-am întâlnit cu prietenul meu Gică. Nu mai vorbisem cu el de-o veşnicie. M-a invitat la o bere şi, nefiind grăbit, am acceptat cu plăcere.

Cu câtva zile în urmă îl văzusem prin oraş cu nevastă-sa. Nu-mi venea să cred că e ea, când am văzut cât a slăbit. Arăta de-a dreptul spectaculos şi mulţi bărbaţi întorceau capul după ea. După ce am discutat despre una, despre alta, am trecut la ceea ce mă interesa în mod special:

-Gicule, te-am văzut acum două zile cu nevastă-ta şi arăta extraordinar. Cum se explică transformarea asta? Iartă-mă că te întreb.

-Nu-i nicio problemă! Chiar aveam de gând să-ţi povestesc.

-Ascult cu maxim interes!

-Păi, nu sunt prea multe de povestit de fapt. Nevastă-mea s-a apucat de karate. Şi de atunci, ea fiind tot mai ocupată, a trebuit să învăţ să dau cu aspiratorul, să gătesc. Ce să mai spun, la spălat rufe sunt în extaz. Dar sunt mulţumit, ea arată din ce în ce mai bine. Pacat că ne vedem cam rar cu programul ăsta încărcat.

Eram pus în încurcătură. Ce să fac? Să-l felicit sau să-l compătimesc pe Gicu?

Nici nu-mi închipuiam că acest sport poate avea un efect aşa de spectaculos!

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

