Întâlnire în parc

Fetita

Stau pe o bancă, în faţa muzeului din parc. Aştept pe cineva şi, fiind foarte cald, am ieşit din maşina supraîncălzită.

          O fetiţă de vreo trei ani vine lângă mine şi mă întreabă :

-Ce faci aici?

-Aştept pe cineva, îi răspund eu.

-Pe cine?

-O colegă de serviciu.

-Şi de ce o aştepţi?

-Păi, ca să mergem la birou.

-Da’ pe tine cum te cheamă?

-Iulian. Dar pe tine?

Îmi răspunde ceva neinteligibil, cu toate că până acum a vorbit foarte clar.

-Şi câţi ani ai? o întreb eu în continuare.

Fetiţa îmi răspunde dar tot într-o limbă greu de înţeles pentru mine. Nu mai insist, am senzaţia că nu vrea să dezvăluie prea 09multe despre ea. Ceea ce nu e chiar rău.

După ce se joacă cu o cretă, cu care scrie pe banca pe care stau, se instalează în faţa mea şi îmi spune foarte hotărâtă:

-Îmi place de tine!

Mă face praf cu replica asta. Nu mai apuc să zic nimic pentru că bunicul o ia de mână şi pleacă împreună.

Din mers fetiţa se întoarcee spre mine, îmi face din mână şi îmi spune:

  • Ne mai vedem noi!

Nu ştiu de ce dar parcă sună a ameninţare.

Text citit la RADIO ROMANIA IASI, in data de 06.09.2014

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

