Copilăria parinților noștri- copilăria mea

La Iași, în cadrul Complexului muzeal Ion Creangă, s-a deschis duminica 6 aprilie expoziția COPILĂRIA PĂRINȚILOR NOȘTRI: o expoziție cu obiecte din Epoca de Aur.

P1390065

Am mers și eu să văd expoziția și nu cu mâna goală: am adus în expoziție flori de plastic și mai multe discuri de vinilin.

P1390084

Am revăzut și Bojdeuca lui Ion Creangă, chiar nu o mai văzusem de mult timp.

P1390087

Intrând în expoziție am simțit că mă întorc în trecut, în copilăria mea. Erau acolo televizorul alb-negru cu celebrul pește de sticlă

P1390068

tabloul cu Ceaușescu într-o ureche (celebra expresie de pe vremea aceea)

P1390085

scaunul de terasă și sticle de suc, vin și coniac

P1390077

banca din clasa I și uniforma de pionier

P1390070

Am discutat cu Dan Lungu, directorul Muzeului Literaturii Române Iași, despre viitorul acestei expoziții, pentru că trebuie să știți că avem de-a face cu o expoziție vie, care se dezvoltă prin donațiile vizitatorilor.

P1390092

A fost organizată și o conferință de presă dar n-am să vă povestesc despre ea. Ceea ce mi s-a părut interesant a fost că după terminarea acesteia s-a servit sirop cu sifon, așa cum era în vremea copilăriei mele.

P1390124

Priviți ce bucurie generală era în încăperea unde a avut loc evenimentul!

Deci mașina timpului există! Am văzut-o eu la Muzeul Ion Creangă din Iași.

Foto: IULIAN SÎRBU.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

