Puştiul de la unu

Pusti de la unu

Tocmai am fost să fac niște mici cumpărături și mă întorc acasă. N-am luat mare lucru însă portofelul mi s-a cam golit și    sacoșele nu prea mi s-au umplut. Ajung la scară unde  e o ceată de băieţi, conduşi de puştiul de la unu. Deși e cel mai mic ca înălțime, face instrucție cu ceilalți trei băieți. Chiar e comic cum îi strunește pe băieții ce sunt de două ori mai înalți ca el. Parcă ar fi un mic Napoleon.

„Bună ziua” spune el. ” Bună ziua” îi răspund eu şi urc la doi unde locuiesc.

Constat că trebuie să duc gunoiul. Am tot amânat să fac operațiunea asta și s-a adunat o mulțime. Trebuie să car trei saci mari plini cu chestii de aruncat. Cred că facem cam mare risipă totuși. O să trebuiască  să organizăm o ședință de familie în care să analizăm treaba asta. Când ies din scară puștiul mă salută din nou.

„Bună ziua” spune el. ” Bună ziua” îi zic eu şi plec către tomberon, târând sacii cu gunoi după mine.

Mă întorc şi puştiul mă salută iar. E tare politicos. Dar cred că exagerează. Puțin. Am să-l atenționez totuși.

” Nu trebuie să mă saluţi de fiecare dată când trec, îi spun eu. Ajunge doar o dată.”

” Am înţeles, nene. Bună ziua!”

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

