Eu și proiectele mele literare

Am să vă vorbesc puţin despre proiectele mele literare, pentru care am să îndrăznesc să vă cer ajutorul.

Iată care sunt aceste proiecte:

1)    Urmărirea şi promovarea scrierilor scriitorilor români actuali, în special a celor mai puţin cunoscuţi.

Aceasta presupune procurarea cărţilor, citirea lor, participarea la lansări (atât în oraşul meu- Iaşi, cât şi în ţară). De câţiva ani deja sunt angrenat în acest proiect.

Alături de George Arion:

cu George Arion

La o cafea cu Dan Lungu:

Cu Dan Lungu

Împreună cu Liviu Antonesei şi Mario Castro Navarette:

cu LA si Mario

2)    Scrierea şi promovarea textelor proprii

Am lansat de curând cu un roman poliţist, publicat la  Editura Adenium ( „Un detectiv cu uşoare dureri de cap” ). Este vorba de o parodie a romanelor poliţiste americane din anii 70. Dacă acest roman va avea succes, intenţionez să continuu seria cu detectivul Papa Goldon cu alte romane.

Eu citind romanul

 

O părere avizată despre cartea mea:

http://jurnalul.ro/cultura/carte/un-detectiv-cu-usoare-batai-de-cap-655421.html

De asemenea am început un alt roman poliţist ce are ca personaj principal un gangster care ajunge într-o situaţie pe muchie de cuţit. Nu vă dezvălui mai mult, veţi vedea când va apărea cartea.

Mai am în proiect un roman inspirat din activitatea mea ca inspector de daune în asigurări.

Alt roman aflat în faza de proiect este unul fantastic, despre un înger căzut din cer în România de astăzi şi despre cum vede el ceea ce se întâmplă aici pe pământ românesc.

Mai am aproape gata un volum de proză scurtă.

Și nu în ultimul rând am de gând să scriu o carte de povestiri (sau poate un roman) despre activitatea mea ca detectiv particular.

În poza de mai jos citeam din scrierile mele în cadrul oferit de Librăria Humanitas Lăpuşneanu din Iaşi:

citind la Salon

3)    Proiectul despre românii aflaţi departe de ţară

Acesta se va finaliza cu o carte (scrisă chiar de românii aflaţi peste mări şi zări) şi poate cu un film, dacă voi găsi o televiziune interesată. Despre acest proiect s-a vorbit şi la Radio Iaşi.

Alături de scriitorul Nicolae Sirius din Japonia, care face şi el parte din proiectul meu:

Eu cu N.Sirius

4) Am început de curând un nou proiect în parteneriat cu Radio Regional Iași. Este vorba de o pastilă de week-end despre banalul cotidian: voi citi la microfon creații personale despre ceea ce vedem în jurul nostru.

P1380920

https://iulianes31.wordpress.com/2014/03/30/in-cabina-de-emisie/

Pentru toate acestea aş avea nevoie de susţinerea voastră dragi prieteni. Ştiu că în aceste vremuri de criză banii reprezintă o problemă pentru toată lumea, dar eu nu vă cer decât o modestă contribuţie. Sumele ce se vor strânge le voi folosi pentru participarea la diverse evenimente literare (și culturale), achiziționarea unui laptop( având în vedere că  pc-ul ce-l folosesc este foarte vechi și dă semne de oboseală), achiziționarea unui aparat foto performant pentru a putea face fotografii de calitate.

Vă voi ţine la curent cu stadiul proiectelor mele și cu cheltuirea fondurilor strânse atât pe blogul meu cât şi pe o pagină specială ce o voi creea pe Facebook.

Contul în care puteţi face donaţii pentru aceste proiecte este:

RO69INGB0000999903059437 ,  ING Bank sucursala Alexandru cel Bun Iaşi.

Vă mulțumesc mult!

2 comentarii

Filed under Uncategorized

2 responses to “Eu și proiectele mele literare

Lasă un răspuns

