În cabina de emisie

P1380920

De sâmbătă am început o colaborare cu Radio Iași, voi avea o rubrică săptămânală în care voi citi din textele mele ce au ca subiect banalul cotidian. Dar oare aceste banalități nu sunt de fapt viața noastră?

Este o plăcere pentru mine să fiu în acest demers alături de un senior al radioului, Sorin Iliescu. A fost o încântare pentru mine să-l văd în exercițiul funcțiunii. Mi-a oferit un adevărat spectacol. Ascultătorii radioului pierd mult din spectacolul oferit de acesta. Rămâne însă vocea sa inconfudabilă, voce ce o ascult de mulți ani și se confundă cu Radio Iași.

P1380923

Trebuie să vă spun că am stat în cabina de emisie timp de patru ore și am putut să văd cu ochii mei câtă muncă implică o emisiune de week-end, ce unora le-ar părea foarte simplu de făcut. Ce mare lucru? ar zice ei. Mai citești niște știri, mai pui o înregistrare, mai dai muzică și gata! Ei, nu e chiar așa…

Tot cu această ocazie l-am cunoscut și pe Liviu Suceveanu de la Sport, pe care îl ascult aproape zilnic.

P1380932

 

Așadar, dacă în week-end sunteți prin preajma aparatului de radio, sau puteți accesa netul, ascultați și rubrica mea: O dată pe săptămână. Iulian Sîrbu. Este vorba doar de banalități, însă cât de importante sunt totuși acestea în viața noastră!

1 comentariu

Filed under Uncategorized

One response to “În cabina de emisie

  1. Pingback: Eu și proiectele mele literare | iulianes31

Lasă un răspuns

