Arhiva zilnică: 22/02/2014

Cum s-a făcut de-a dispărut durerea

Dunguta 2

De câteva luni familia mea s-a mărit. În mijlocul nostru şi-a făcut apariţia o pisicuţă, Dunguţa, care ne-a cucerit pe toţi. Deja este membru cu acte în regulă a familiei, are chiar şi buletin.  Nu vă povestesc (nu acum, poate altă dată) ce nebunii face prin casă, spre deliciul nostru dar şi punându-ne nervii la încercare de multe ori.

Citisem, undeva pe net (că acolo găseşti de toate), că pisicile au puteri vindecătoare, dar nu prea luasem în serios informaţia cu pricina. Dunguţa mi-a dovedit însă că ceea ce citisem era perfect adevărat. Şi mi-a dovedit-o îm mai multe situaţii.

Să vă povestesc. Într-o seară stăteam în pat, chinuit de o durere atroce de măsele. Deşi luasem două calmante, aceasta nu voia să mă lase. Încercam să adorm dar durerea nu-mi dădea pace. La un moment dat, pisica s-a urcat în pat şi s-a aşezat lângă capul meu, chiar unde era locul dureros şi a început să toarcă. În câteva minute am simţit cum durerea se disipează. La un moment dat am constatat că măseaua nu mă mai durea deloc. Conştientă că şi-a îndeplinit misiunea, Dunguţa a plecat de lângă mine la treburile ei pisiceşti.

M-am gândit că a fost doar o simplă coincidenţă dar lucrurile s-au repetat.

Altă dată aveam o durere de spate (ridicasem o greutate mai mare şi acum mă resimţeam) şi tot aşa nu voia să cedeze. Dunguţa a venit lângă mine în pat, unde eu îmi căutam o poziţie astfel încât să nu mă doară spatele, şi s-a aşezat chiar pe locul dureros. Ei, în timp scurt am simţit cum durerea se scurge din mine. E interesant cum pisica se aşezase  singură exact în locul cel mai dureros, fără să o ghidez eu. De parcă ar fi avut un detector de durere.

Au fost şi alte ocazii în care Dunguţa mi-a luat durerea cu mâna(sau cu lăbuţa) cum se spune.

Acum sunt convins că are puteri vindecătoare.

Un comentariu

Din categoria Uncategorized