Privindu-ne în ochi

ochi negri

Mergeam pe stradă şi am observat o domnişoară foarte simpatica, stilul meu de frumuseţe. Am privit-o în ochi, aşa fac eu mereu- privesc femeile în ochi, avea nişte ochi negri fantastici. M-a privit şi ea în ochii mei verzi şi , la un moment dat, a alunecat pe gheaţă.

Am ajutat-o imediat să se ridice, mi-a mulţumit, privindu-mă direct în ochi…o privere intensă. Şi eu o priveam şi parcă nu ne mai puteam dezlipi unul de altul. Dar am facut-o…cu regret ce-i drept.  Şi pe când mergeam fiecare pe drumul său, ca la o comandă, ne-am întors amândoi şi ne-am mai privit o dată . Intens.

2 comentarii

Filed under Uncategorized

2 responses to “Privindu-ne în ochi

  1. Da,frumos!🙂 Asta numesc eu descrierea unei dragoste la prima vedere!

Lasă un răspuns

