Am fost la Gaudeamus 2013

Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, mi-am petrecut toată ziua la Târgul de carte Gaudeamus din Bucureşti.

P1360350

 

Am ajuns acolo cu sprijinul unui sponsor care a dorit să rămână anonim şi căruia îi mulţumesc foarte mult.

Ceea ce mă interesa în primul rând la Gaudeamus, era să particip la lansările a doi prieteni din lumea literară: Alexandru Petria şi Carmen Zaniciuc.

P1360353

 

P1360348

 

De asemenea doream să-mi văd romanul poliţist aflat la standul Editurii Adenium.

P1360360

 

Mai întâi am participat, la standul Editurii Herg Benet, la lansarea cărţii de poezii a poetei Carmen Zaniciuc.

DSC_5237

 

 

Alexandru Petria a vorbit despre autoare şi poezia ei.

P1360447

 

Am spus şi eu câteva cuvinte.

Vorbind lansare Carmen

 

Sunt de părere că poezia se citeşte cu sufletul.

Prietenii actori ai autoarei au recitat poezii din volumul lansat.

P1360461

 

Apoi am mers la standul Editurii Adenium unde mi-am admirat cartea.

Eu cu romanul la Adenium

 

Am făcut cunoştinţă cu cunoscutul regizor Mircea Daneliuc.

P1360480

 

Prietenul meu Alex Petria tocmai a publicat o carte de convorbiri cu Mircea Daneliuc, care este şi un prozator foarte bun.

P1360359

 

A urmat lansarea cărţii la care a participat un public numeros, deşi aveau loc simultan mai multe lansări în cadrul Târgului.

P1360502 P1360504

 

Scriitorul Liviu Antonesei se întreba la un moment dat de la cine ar trebui să ia autograf. Eu i-am spus că de la amâdoi.

P1360515

 

După asta am fost la lansarea cărţii de poezii a lui Alexandru Petria  „Rugăciuni neruşinate&alte chestii”.

Priviţi ce carte am cumpărat de la standul Editurii Vinea!

Carte poezii Petria

 

Volumul e un exemplar rar, dacă nu chiar unic, pentru că se deschide ca o carte în limba arabă.

Dar despre această lansare şi despre alte impresii de la Gaudeamus, voi scrie în episodul următor.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

