Invitaţie la lectura- Lumina ascunsă de Carmen Zaniciuc

Poza carte Carmen

 

La Editura Karth a apărut cartea de versuri scrisă de Carmen Zaniciuc, aceasta fiind de fapt debutul poetei. Volumul este împărțit în două secțiuni: 1.Titlu care așteaptă să fie scrisşi 2. Lumina ascunsă, ambele fiind străbătute de o sensibilitate bine temperată. De remarcat simplitatea poeziilor care nu abundă în înflorituri şi artificii.

Am să dau frâu liber poeziei, să ne vorbească pe limba ei:

 

„ fiecare ar trebuisă aibă o şansă la iubire

fiecare ar trebui să moară pentru ea

şi toţi ne naştem

şi toţi murim”

 

„am vrut să iubesc,

şi am tăcut mai întâi,

până mi-am auzit inima

muşcând din carne.”

 

„ iubirea e o melodie

pe care o cântă

doar cei care

o pot auzi”

Vă invit să simţiţi poezia lui Carmen Zaniciuc, pentru că aceasta se citeşte cu sufletul.

 

 

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

