Scurtisime (2)

Scriitori

Fără cuvinte

 

Mă caut în buzunarul drept. Nu-s acolo. Mă uit în buzunarul din stânga: nici acolo nu sunt. Caut în buzunarul de la cămaşă. Nţ. Nici acolo nu e nimic. „Unde or fi cuvintele alea?” Aaaa, uite-le pe jos. Vă rog, nu călcaţi pe ele. Le adun repede şi le postez pe Facebook.

Cutremur

           

M-am trezit din somn cu inima la gât. Patul sărea cu tot cu mine. „Cutremur” strig şi sar din pat. Se trezeşte şi nevastă-mea. „Ce s-a întâmplat?” mă întreabă ea. „A fost cutremur” îi zic eu. „Ei, fii serios. Ai visat.” Dacă a fost vis, a fost unul foarte cutremurător. Ciudat, cainii din bloc şi de lângă bloc nu latră. Intru pe Facebook şi mă lămuresc că n-am visat.

Variantă dramatizată:

Visez că mă lupt cu un balaur cu şapte capete. Îi tai şase dar mai rămâne unul care mă loveşte năpraznic. Cad din pat şi mă trezesc. Mă trezesc în mijlocul unui cutremur. Mobila se loveşte de pereţi şi, deodată, în perete se iveşte o fisură prin care îi văd pe vecinii de alături făcând dragoste, de parcă nici n-ar fi cutremur. Reflectoarele se sting şi cortina cade încet.

De vorbă cu soacra

 

Stau de vorbă cu soacră-mea. Cred că e prima dată când stă liniştită şi ascultă ce îi spun. De obicei se agită şi mă contrazice la fiecare două cuvinte ce le zic. Acum nu mă contrazice, dar nici nu mă aprobă. Dar e bine că nu ne certăm ca de obicei. Îi zic:
” De ce nu ai fost aşa până acum? Totul ar fi fost mult mai simplu.”
Nevastă-mea intră în cameră şi se uită chiorâş la mine:
” Ce tot boscorodeşti lângă sicriul mamei, Vasile?”

Nota autorului:

Aceste povestiri foarte scurte le voi aduna intr-o carte care sper sa vada lumina tiparului anul viitor.

1 comentariu

Filed under Uncategorized

One response to “Scurtisime (2)

Lasă un răspuns

