Scurtisime

P1340083

 

Puştiul de la unu

           

Ies o fugă să duc gunoiul. La scară e o ceată de băieţi, conduşi de puştiul de la unu. „Bună ziua” spune el. ” Bună ziua” îi răspund eu şi plec către tomberon. Mă întorc şi puştiul mă salută iar. E tare politicos. ” Nu trebuie să mă saluţi de fiecare dată când trec. Ajunge doar o dată.” îi zic. ” Am înţeles, nene. Bună ziua.”

La telefon cu EA

                       

Sună mobilul. E ea. Mă gândesc un pic dacă să-i răspund. Apăs butonul verde şi vocea ei sexi răsună în urechea mea. Nu apuc să spun nimic, spune ea şi pentru mine. Doamne’, şi ce frumoasă e. Păcat că-mi vorbeşte numai despre bani.
E proprietăreasa. Iar am întârziat cu chiria.

Urmărind-o pe EA

           

De câteva zile am observat o fată superbă ce aleargă pe strada din spatele blocului meu. In fiecare dimineaţă, la ora 6.30 fix, apare în dreptul blocului. Ieri am coborât să alerg şi eu, cu gândul să intru în vorbă cu ea. Dar m-a lăsat în urmă fără nicio speranţă. Astăzi sunt pe bicicletă şi o aştept. Nu mai accept să ratez întâlnirea. Stau pe bicicletă şi o aştept pe Ea. Acum nu are cum să mai scape cu fuga. Aud un zgomot de motor în zare, dar nu-i dau importanţă. Trebuie să apară fata cea mai frumoasă din cartier. Şi apare, dar nu mai aleargă pe jos. E călare pe o motocicletă ce trece cu viteză pe lângă mine. Pletele-i blonde flutură de sub cască. Arunc bicicleta într-o parte şi mă aşez pe bordură.

 

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

