Drumul spre casă

TRAFIC - BLOCAJ

S-a mai terminat o zi de scârbici( aşa îmi alint eu serviciul, unde merg cu cea mai mare neplăcere). Mă urc în maşină şi încerc să mă relaxez în drum spre casă. Dar parcă pot? Încă de la ieşirea din curtea firmei mă umplu de nervi. Aştept o grămadă până să se facă o fereastră în şirul de maşini ce se scurge pe bulevard. Reuşesc să ies şi nu apuc să merg prea mult, că un nebun îmi taie calea. Nici n-a semnalizat şi nici nu s-a asigurat. Vorbeşte la telefon, e ocupat.

Îmi continuu drumul spre casă şi chiar încep să mă relaxez, dar mă trezesc cu un motociclist, venit parcă de nicăieri, care se bagă în faţa mea. Frânez violent şi la fel fac şi cei din spatele meu. Trag şi o înjurătură pe geamul de la portieră. Motociclistul îmi arată degetul şi demarează în trombă. Plec şi eu mai departe.

Şi uite aşa ajung acasă, transpirat tot şi terminat de oboseală. Nevastă-mea e acasă şi mă anunţă că trebuie să merg la cumpărături. Şi mai trebuie să duc şi gunoiul.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

