Întâmplări din bucătărie

Supa fierband

 

Stau  agăţată în cuier. Ia gândiţi-vă cum v-ar sta în poziţia asta incomodă. Aşa-i că nu v-aţi simţi bine?

Gospodina mă ia de toartă şi mă pune în chiuvetă. Mă umple pe trei sferturi cu apă şi mă aşează pe ochiul de la aragaz. Nu prea e plăcut să stai cu focul la fund, dar nu pot comenta.

Când apa începe să se încălzească, pune legumele tăiate mărunt. Apa începe să fiarbă şi legumele se agită înlăuntrul meu.La un moment dat, bucătăreasa toarnă un lichid tulbure. Mă înfior pentru că e rece. Pune verdeaţa şi opreşte focul, mă mai liniştesc şi eu puţin.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

