Dilema

Aglomeratie

Tocmai mă urcasem în autobuz. Era ora de vârf şi acesta era plin. Mi-a fost imposibil să ajung la compostor, ca să-mi compostez biletul. Lângă mine era o domnişoară şi eram gata să o rog să mă ajute dar m-am oprit derutat. Nu ştiam cum să o apelez. Să-i zic „domnişoară”? Dar dacă e doamnă şi se supără? Tot stăteam pe gânduri, când aud în spate o voce:

– Biletele la control.

Am plătit amenda, ce era să-i zic controlorului, că n-am ştiut cum să o apelez pe călătoarea de lângă mine şi de aceea nu am compostat biletul?

3 comentarii

Filed under Uncategorized

3 responses to “Dilema

  1. AVIZ

    PE ACEASTĂ CALE LANSĂM INVITAȚIA DE-A VĂ INCLUDE CU TOATĂ ARDOAREA LA REALIZAREA ULTIMEI ETAPE A DICŢIONARULUI SCRIITORILOR ROMÂNI CONTEMPORANI DE PRETUTINDENI ŞI A ANTOLOGIEI POEZIEI ROMÂNEŞTI ÎN MILENIULTREI, PROIECTE COORDONATE DE ACAD.MIHAI CIMPOI.

    ÎN ACEST CAZ VĂ SOLICITĂM UN CV, O FOTOGRAFIE, PENTRU POEŢI+7 POEME ŞI O ADRESĂ POŞTALĂ (ORAŞ, STRADĂ, AP. ETC), INCLUSIV DE E-MAIL.

    CU ALEASĂ PREȚUIRE,

    TRAIAN VASILCĂU(TRAIANUS),

    DIRECTOR GENERAL PROIECTE LITERARE, SOCIETATEA CULTURALĂ ” PASĂREA PHOENIX”, CHIŞINĂU

    email: societateaphoenix1@gmail.com Data limită- 20 septembrie 2013

  2. Nu ar fi avut rost sa incerci sa-i explici. Controlorilor le vine greu sa incerce fenomenul extraterestu numit analiza, gandire🙂

Lasă un răspuns

