SMS

SMS

Eram în camera de hotel, tocmai terminasem o nouă zi de alergătură pentru a rezolva treburile firmei. Mă instalasem în fotoliu şi mă pregăteam să o sun pe Sanda, prietena mea care era în celălalt capăt de ţară, când mobilul mă anunţă că primisem un mesaj. Am constatat că era chiar de la ea. Am deschis mesajul cu zâmbetul pe buze dar, citind-ul, acesta se scurse şi se sparse pe podeaua camerei. Mesajul era năucitor pentru mine:

„ Dragul meu trebuie sa ne despartim. Iubesc pe altul. Nu insista. Hotararea mea este irevocabila.”

Am rămas blocat  cu mobilul în mână neştiind ce să fac. Cu o zi în urmă vorbisem cu ea şi imi zicea că mă iubeşte, că sunt dragostea vieţii ei şi acum, ASTA?

Îşi găsise aşa repede pe altcineva?

Telefonul  mă avertiză că mai sosise un mesaj. Era tot de la ea. Mi-era şi frică să-l mai deschid. Am făcut-o totuşi, curiozitatea era mai mare decât frica. L-am citit şi am simţit că îmi revine inima la loc.

„Iubi imi pare rau. Mesajul  nu era pentru tine. Te iubesc si te astept sa te întorci.”

Şi eu care îmi făcusem griji degeaba.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

