Plecare

Extra povestire

 

Avusesem o zi de groază la serviciu. Parcă erau cu toţii nebuni: ţipau unii la alţii, dar cel mai tare la mine. Şi toate belele se spărgeau în capul meu. Şeful de la întreţinere, ăla fiind subsemnatul, era mereu ţapul ispăşitor pentru tot ceea ce nu mergea în firmă.

Dar acum eram acasă şi încercam să mă relaxez în compania unui pahar de whisky. Deşi mă mai calmasem puţin, simţeam că ceva nu e în regulă cu corpul meu.

Se auzi soneria de la uşă. Am deschis-o şi am constatat că în cadrul ei stăteau doi tipi cu ochelari de soare la ochi, deşi afară nu era o zi însorită.

– Am venit să te luăm, zise cel din stânga în timp ce îşi scoase ochelarii. Avea ochii mari şi negri.

– Deja ai depăşit termenul de şedere pe planeta asta, adăugă cel din dreapta.

N-am apucat să mai spun nimic pentru că unul dintre cei doi a scos un aparat, ce semăna cu un telefon mobil, şi mi l-a lipit de braţ. Dintr-o dată n-am mai ştiut de nimic. Mi-a rămas doar amintirea unei planete albastre.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

