Întâlnire

extrater.

Mergeam pe bulevard, cu gândul la treburile zilnice, când m-am întâlnit cu John.

– Hei, ce faci? l-am abordat eu. Nu te-am mai văzut de un secol!

– Ei, cred că au trecut chiar două secole de când n-am mai dat pe aici!

– E posibil! Arăţi de parcă ai fi picat din cer. Pe unde ai umblat?

– Am străbătut vreo două galaxii, aşa că e normal să fiu un pic picat din cer.

– Daaaa…te cred! am exclamat eu râzând de gluma lui John.

Râsul mi-a îngheţat pe buze când acesta şi-a deşurubat capul, l-a pus sub braţ şi a dispărut într-un nor de praf…stelar.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

