O mică discuţie despre cozonaci

Cozonaci

Având în vedere că se apropie Paştele şi gospodinele deja se pregătesc să facă mâncărurile tradiţionale, astăzi am să vorbesc despre cozonaci. Se pare că o mare parte din gospodinele din ziua de astăzi nu prea mai ştiu să facă cozonaci. Unele nici nu au de la cine să înveţe pentru că nici mamele lor nu ştiu să facă. Este mai comod să cumperi de la brutărie sau supermarket. Dar oricât de buni ar fi cozonacii cumpăraţi, nu au gustul şi mirosul celor făcuţi acasă. Eu din fericire le am pe nevastă-mea şi pe soacră-mea care sunt experte în cozonaci şi păşti, aşa că la capitolul ăsta sunt asigurat. Acum vă las, plec să cumpăr o bucată de miel…că pentru un miel întreg nu am bani. Deja un miel reprezintă o investiţie serioasă!

Dar nu plec înainte să vă urez Paşte Fericit cu lumina şi căldură!

 

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

