Dacă aş fi partener media în Super Blog

Superblog 2013

 

Nu e cazul să mă panichez că aş fi în pericol să câştig Spring SuperBlog 2013. Până la urmă e o ediţie specială dedicată gingaşelor noastre  partenere şi trebuie ca noi bărbaţii să fim amabili şi să le lăsăm să câştige ( în traducere liberă: dacă nu ajungem la struguri, îi declarăm acri).

Trebuie însă să remarc că, faţă de ediţia 2012, am avansat în clasament şi asta îmi dă speranţe că voi putea câştiga…cândva în viitor. Aş fi fost chiar mult mai în faţă dacă nu aş fi primit o notă extrem de mică, 40, la una dintre probe. Dar nu am făcut contestaţie, mi-am văzut de treabă mai departe.

Să-mi închipui însă că aş fi partener media la Super Blog. Ceea ce aş face ar fi să împărtăşesc din experienţa mea de blogger  participanţilor, dându-le sfaturi utile. Nu sunt egoist.

Aş mai comenta articolele de pe bloguri, după ce s-ar acorda notele bineînţeles. Sigur că acele comentarii ar fi subiective, dar poate ar fi utile.

Aş mai căuta sponsori şi aş propune teme pentru etapele concursului.

Ei, ar fi multe de comentat, dar nu sunt laureat al concursului şi nu pot fi partener media. Aşa că am să mă păstrez pentru momentul când voi câştiga SuperBlog. Poate nu va fi prea departe acest moment.

Trebuie să vă mărturisesc că am un mare defect: sunt optimist!

 

Articol pentru concursul Spring Super blog 2013 etapa a XIV-a.

1 comentariu

Filed under Uncategorized

One response to “Dacă aş fi partener media în Super Blog

  1. Asta da defect, sa-l tot ai😉 Cat despre cele 40 de puncte sunt sigura ca lipsea un link sau un link era eronat (gen lipsa „http”).

Lasă un răspuns

