Cumpărături cu surprize

reeija et. 12

Am plecat mai devreme de la serviciu şi m-am dus să o iau pe nevastă-mea de la serviciul ei. Stabilisem să facem nişte cumpărături împreună. Am parcat maşină în parcarea subterană de la Mall şi am urcat cu liftul la nivelul O unde sunt magazinele.

– Vreau să mergem mai întâi să văd o geantă pentru mine, îmi spuse soţia. Asta veche s-a uzat şi nici nu se mai închide cum trebuie.

Am fost de acord, parcă puteam să mă pun contra? Nevastă-mea a început să patruleze prin magazinele de marochinărie. Eu o urmam, uitându-mă cu mare interes la genţile din magazine. Ei, glumesc. Nu prea mă interesau genţile cu pricina, chiar dacă partenera mea  mă tot întreba ce părere am. Dădeam din cap a aprobare şi spuneam la fiecare geantă că îmi place. Degeaba, soţia tot nemulţumită era.

– Nu-mi eşti de niciun folos, vreau şi eu să mă consult cu cineva şi tu nu vrei să mă ajuţi!

– Ba da, i-am zis. Uite merg cu tine prin toate magazinele prin care mă târăşti.

S-a uitat chiorâş la mine şi n-a mai zis nimic.

Tocmai intram în alt magazin, când am dat nas în nas cu Silvia, prietena mea cu care mă  întâlneam în secret la ea acasă din când în când. I-am făcut semn că sunt cu soţia şi nu pot vorbi. A zâmbit şi a luat-o pe alt culoar din magazin. Acuma eram în dificultate, mă uitam cu un ochi la nevastă şi cu altul la amantă. Femeile din viaţa mea nu se cunoşteau, aşa că nu era pericol să izbucnească vreun scandal.

– Ei, ce faci? Unde te uiţi? mă întrebă soţia, care vroia să mă mai uit la o geantă.

– Mă uitam să văd unde e raionul de bărbaţi, am minţit eu. Că doar nu era să-i spun că tocmai o admiram pe Silvia.

M-am uitat la geanta aleasă de soţie şi am văzut că avea un preţ mai cumsecade faţă de cele vizionate până acum.

– Dragă, eu zic să o cumperi pe asta. E cea mai potrivită din tot ce am văzut.

Nevastă-mea a fost şi ea de acord şi am mers la caserie să plătim geanta. Silvia se uita şi ea la genţi şi la un moment dat, când eram la caserie, îmi arătă o geantă, întrebându-mă din ochi ce părere am. Am dat din cap în sensul că îmi place. Soţia tocmai terminase de plătit şi mă surprinse dând din cap.

– Ce ai dragă? Te comporţi cam ciudat, hai că am terminat ! De acum mergem unde vrei tu.

I-am mai aruncat o privire Silviei şi am plecat mai departe. Eram cam obosit, participasem la cumpărarea unei genţi alături de două femei simultan.

Trebuie să vă mărturisesc că povestirea de mai sus s-a născut deoarece am fost incitat de REEIJA,  magazinul online de poşete pentru doamne şi domnişoare.

Nota autorului:

Faptele povestite mai sus sunt complet imaginare pentru că nu fac niciodată greşeala să merg cu nevasta când îşi cumpără genţi sau pantofi. Aaaa….şi nici nu-mi înşel soţia.

 

Articol pentru concursul Spring Super blog 2013 etapa a XII-a.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

