Costumul de baie care îţi aduce vacanţa visată

jolidon et 10

 

Plănuiam de mai mulţi ani să plecăm, eu şi Maria, într-o croazieră în jurul lumii. Dar costul acestei aventuri era mult peste ceea ce ne putem noi permite. Iată însă că am reuşit să dau lovitura cu afacerile mele, tocmai pe timp de criză, şi ne puteam permite o croazieră , nu chiar în jurul lumii, ci numai pe Mediterana. Nu i-am spus nimic iubitei mele despre planurile mele, doream să fie o surpriză. Mă gândeam să fie cadou de ziua ei.
          Am căutat ceva ca să ambalez cadoul (biletul pentru croazieră)şi aşa am ajuns pe site-ul Jolidon . Acolo am văzut un costum de baie care se potrivea ca o mănuşă Mariei.
Costum baie Jolidon et.10
Era foarte potrivit pentru croaziera ce o puneam la cale. Am comandat costumul şi l-am ambalat frumos, punând înăuntru biletele pentru croaziera pe Mediterană.
          A venit şi ziua prietenei mele. A desfăcut cadoul şi a rămas blocată când a văzut biletele pentru croazieră. Apoi mi-a sărit în braţe.
– Sper că-ţi place costumul de baie , pentru că vei avea nevoie de el pe puntea vaporului.
          Am scos atlasul şi, împreună cu Maria, am început să discutăm despre traseul croazierei în care trebuia să plecăm în curând. Urma să plecăm din Constanţa ( o firmă specializată în croaziere începea să opereze chiar din portul nostru de la Marea Neagră). Prima oprire urma să o facem la Istambul, apoi erau prevăzute mai multe opriri prin insulele greceşti. Punctul terminus al croazierei urma să fie Veneţia. De acolo ne întorceam la Constanţa, fără oprire. Dar erau destule atracţii pe vapor, astfel încât eram convinşi că nu ne vom plictisi.
         
 Articol pentru concursul Spring Super blog 2013 etapa a zecea.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un comentariu