Farmecul româncelor

logo-romance-cu-farmec-et.8

 

Stau la o terasă şi, în timp ce-mi sorb cafeaua, privesc ce se întâmplă în jurul meu. Şi chiar am ce admira pentru că în preajma mea sunt multe femei cu Farmec. Dar să mă explic puţin. O femeie cu Farmec este desigur frumoasă la exterior, dar mai ales la interior. Ea ştie să se fardeze în aşa fel încât să pară naturală şi proaspătă, indiferent că abia s-a trezit din somn sau că se întoarce acasă după multe ore de muncă. Trebuie să recunosc că româncele sunt frumoase şi noi bărbaţii suntem fericiţi că le avem pe lângă noi. Româncele cu Farmec sunt partenerele noastre şi ne susţin atunci când avem nevoie.
romance cu Farmec mare et.8
Ce am fi noi bărbaţii fără femeile din viaţa noastră? Nici nu vreau să mă gândesc la varianta asta!
          Mai sorb o gură de cafea şi privesc la cei care trec prin faţa mea. De fapt, ca să fiu sincer, privesc mai ales la cele ce trec pe trotuarul de lângă terasă. A venit primăvara şi femeile pline de Farmec au renunţat la hainele groase de iarnă, dezvăluind mai mult din frumuseţea lor. O brunetă cu un Farmec discret se apropie din mulţime, intră la terasă şi vine la masa mea.  Mă ridic în picioare şi trag scaunul de alături, invitând-o să ia loc. Văd că sunteţi un pic nelămuriţi, aşa că am să vă explic despre ce este vorba.
Femeia care tocmai s-a aşezat la masă  este partenera mea de viaţă, fără de care viaţa mea nu ar fi fost completă. Ne privim în ochi şi constatăm că sentimentele de demult tot mai circulă între noi.
 
  

Articol pentru concursul Spring Super blog 2013 etapa a opta.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

