Barcelona: mare, soare si Gaudi

logo-paralela45-250x2501

 

Despre cum este la Barcelona am aflat din două surse: de la fiica mea care a fost la studii în Spania şi a petrecut o săptămână la Barcelona (la o colegă de facultate) şi de la nişte prieteni care şi-au petrecut acolo concediul.

Trebuie să vă spun că până acum nu am avut ocazia să vizitez Barcelona, dar o voi face cu prima ocazie.

Prietenii mei s-au înscris prin agenţia de turism Paralela 45 pentru un sejur pe Costa Brava, în localitatea Malgrat del Mar. Pentru excursia la Barcelona prietenii respectivi au luat avionul de la Bucureşti. Cazarea a fost foarte bună, într-un hotel de patru stele. Camera a fost foarte confortabilă, având aer condiţionat şi balcon cu vedere la piscină şi plaja Mării Mediterane. Am înţeles că pe coasta respectivă este un adevărat lanţ de staţiuni foarte frumoase, cu servicii pentru orice fel de pretenţii. Staţiunile respective i-au impresionat pe prietenii mei, fiind mult mai curate şi civilizate decât cele de pe litoralul românesc. La restaurant  masa era tip bufet suedez, fiind inclusă şi şampania. Pentru cei ce doreau să fie în formă erau săli de gimnastică dotate cu tot felul de aparate, piscine şi saune. De precizat că totul era inclus în oferta de la hotel.

Barcelona-Sagrada Familia

La dispoziţia turiştilor stăteau autocare cu care se vizitau obiectivele turistice din zona. Prietenii mei au putut admira faimoasa catedrală (a cărei construcţie a început în 1852 şi continuă şi astăzi) Sagrada Familia, proiectată de celebrul arhitect catalan Antoni Gaudi. De asemenea au vizitat mai multe clădiri proiectate de acelaşi Gaudi: Casa Mila, Casa Vicens.

Casa Mila Barcelona

Seara se organizau spectacole cu dansuri cu specific spaniol, bine stropite cu vinul roşu specific zonei, Sangria. De asemenea nu au ratat spectacolul de lumină şi sunet oferit de Fântâna Magică.

Nu au uitat să viziteze stadionul echipei de fotbal F.C. Barcelona, una dintre cele mai mari echipe de fotbal din lume.

Din concediul de la Barcelona s-au întors cu un avion Tarom cu care au avut un zbor perfect.

Da, chiar mi-a făcut poftă povestea prietenilor mei. Trebuie să ajung şi eu la Barcelona!

Articol pentru concursul Spring Super blog 2013 etapa a şaptea.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

