SINGER un nume atât în trecut cât şi în prezent

logo_marketonline-etapa3

Soţia tocmai m-a anunţat că maşina de cusut ne-a lăsat. Cred că i-a ajuns şi ei, timp  de 23 de ani ne-a slujit credincioasă. Am hotărât să ne cumpărăm una nouă. Am început să căutăm pe net accesând paginile magazinelor de electrocasnice.  Am analizat diferitele oferte şi promoţii electrocasnice . Am găsit câteva oferte foarte interesante de maşini de cusut Singer . Pentru mine marca Singer înseamnă însă mult mai mult. Nu e vorba numai de  o marcă de prestigiu, este o întoarcere în copilăria mea.

Singer-Talent et.6

Când eram copil mi-am petrecut toate vacanţele de vară la bunica de pe mamă, într-n sat mic şi uitat de lume. Parcă eram în altă era acolo pentru că nu exista curent electric. Noaptea stăteam la lumina lămpii cu gaz şi de televizor nici nu putea fi vorba. Ceea ce mă fascina când mergeam la ţară la bunica era maşina de cusut Singer la care aceasta construia adevărate minuni. Bunica a învăţat-o pe verişoara mea mai mică să coasă la maşină, dar nici eu şi nici vărul meu Dănuţ nu eram indiferenţi faţă de maşinăria cu pricina. Maşina de cusut fusese adusă de bunicul în timpul războiului, primită cadou de la o familie de saşi pe care îi ajutase în momente grele. Din păcate bunicul a murit în timpul războiului şi bunica a rămas singură cu cinci copii. Ca să poată să trăiască a trebuit să înveţe să coasă la maşina adusă de bunicul. În timp a ajuns să fie cunoscută ca o bună croitoreasă. La bunica veneau cliente din toate satele din jur şi reuşea astfel să susţină familia.

Vremea a trecut şi toţi copii bunicii (matuşile şi unchii mei) au ajuns oameni realizaţi cu familii frumoase şi servicii bune. Cu toţii i-au zis bunicii că acum poate să se odihnească pentru că au ei grijă de ea. Şi cu toţii îi trimiteau suficienţi bani ca aceasta să poată trăi foarte bine. Dar bunica nu putea să stea degeaba şi continua să coasă la maşina ei veche de cusut. Încă mai avea cliente care veneau la ea, mai ales că bunica nu cerea bani prea mulţi pentru ceea ce făcea. Pentru ea era important că are cu cine să schimbe o vorbă, pentru că toţi copii ei erau departe. E drept ca vara avea compania noastră a nepoţilor, care ne întâlneam în fiecare an la ţară. Şi ce frumos era, chiar dacă condiţiile de dormit erau destul de înghesuite pentru că bunica avea o casă cu numai două camere.

Dar fascinaţia noastră a nepoţilor (atât băieţi cât şi fete) era maşina de cusut Singer care ocupa un loc de cinste în gospodăria bunicii.

Articol pentru concursul Spring Super blog 2013 etapa a şasea

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

