Femeia care mă inspiră

jolidon etapa V

 

Privind colecţia Jolidon Fashion Primăvară/Vară 2013, m-am oprit la Passion Garden – O grădină a pasiunii, care se pliază pe stilul soţiei mele. Ea este femeia care mă inspiră. Şi o face de un sfert de veac!

Se spune că în spatele oricărui bărbat puternic se află o femeie şi mai puternică. Au dreptate cei ce spun asta, să ştiţi! Nu ştiu cum ar fi fost viaţa mea fără Maria, soţia mea. Ea m-a inspirat mereu, inclusiv şi în ceea ce priveşte scrierile mele.

Tot ea este consilierul meu în ceea ce priveşte modul în care mă îmbrac. Ea imi spune ce este la modă şi mă sfătuieşte atunci când îmi cumpăr diverse articole de îmbrăcăminte. Trebuie să recunosc că eu, ca bărbat, mă descurc mai greu prin hăţişurile modei .

 

Articol pentru concursul Spring Super blog 2013 etapa a cincea.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

