Scrisoare către iubita mea

?????????????????????

 

Pe Maria o cunoscusem în tren, într-o zi când mergeam spre casă întorcându-mă de la serviciu. Ceea ce îmi atrăsese atenţia asupra ei erau ochii căprui a căror privire mă pătrundea până în inimă. N-aş spune că a fost dragoste la prima vedere. Sentimentul de iubire a crescut treptat de la o zi la alta, până a ajuns să mă acapareze total. Nu mai puteam trăi fără ea şi orice clipa în care eram departe de Maria mi se părea un veac. Devenisem un cuplu şi simţeam cum fericirea ne înconjoară. Eram ca vrăjiţi unul de altul şi cu greu mai percepeam ceea ce era în jurul nostru. Am petrecut împreună multe nopţi albe, îmbătaţi  de dragostea noastră.

Sapte-povesti etapa 4

 

Într-o zi am simţit nevoia să pun sentimentele mele pe hârtie, pentru a-i spune iubitei mele ceea ce simt pentru ea. M-am gândit mult ce să-i scriu şi în cele din urmă m-am hotărât. Am scris declaraţia mea de dragoste pe o felicitare pe care am  însoţit-o şi cu un trandafir roşu. Maria a desfăcut plicul, a deschis felicitarea, a citit-o şi mi-a sărit în braţe bucuroasă. Vă spun sincer că aveam emoţii mari pentru că îi scrisesem doar câteva cuvinte:

„Te iubesc pentru totdeauna”.

 

Articol pentru concursul Spring Super blog 2013 etapa a patra.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

