Frumuseţea pielii perfecte şi dorinţa de a trăi

logo_marketonline-etapa3

 

Se apropia ziua de naştere a soţiei mele. Ştiam ce cadou să-i fac,  pentru că îşi dorea un epilator. Mai rămânea să aleg un model care să-i placă.

A trebuit însă să întrerup căutările mele deoarece un necaz a căzut pe neaşteptate pe capul nostru. Maria, soţia mea, s-a îmbolnăvit. De mai multă vreme tot se plângea că este foarte obosită, dar nu ne aşteptam să fie chiar aşa de bolnavă. Am discutat cu medicii şi situaţia era destul de complicată. Şansele de supravieţuire erau de 50 %. Destul de mari ar spune unii. Da, dar şansele să moară erau tot de 50%, ceea ce mi se părea înspăimântător. Am încercat ca, atunci când o vizitam la spital, să fiu tare şi să folosesc cuvinte cât mai optimiste. Dar se pare că nu eram destul de convingător. Trebuia să găsesc ceva ca să o încurajez. Mai erau câteva zile şi era ziua ei. Gândindu-mă ce cadou să-i fac ca să o încurajez mi-a venit o idee trăznită. M-am gândit să-i cumpăr tot cadoul pe care intenţionam să i-l fac înainte să se îmbolnăvească: un epilator.

silkn-sensepil-epilator-cu-lumina etapa 3

 

Am început să caut pe net la magazinele online. Aşa am ajuns să văd ofertele firmei Marketonline. Aici am găsit mai multe promoţii la epilatoare. Dar eu căutam ceva deosebit. Am analizat şi reducerile tentante de pe site. Căutam totuşi altceva, un epilator care să asigure o epilare definitivă .  Am văzut ceva care era într-adevăr deosebit: Epilator Silkn cu lumina intens pulsata Sensepil XL cu 40.000 impulsuri. Preţul m-a făcut să dau puţin înapoi, dar m-am liniştit când am aflat că pot plăti în rate. Am făcut comanda şi am intrat în posesia acestui superepilator.

A venit şi ziua soţiei. Am intrat în rezerva ei ţinând în mâini un buchet imens de flori şi aparatul de epilat, frumos ambalat. Soţia a desfăcut curioasă cadoul meu şi a rămas nemişcată când a văzut ce i-am luat.

– N-ai uitat! a exclamat ea bucuroasă.

– Cum să uit? m-am mirat eu.

A studiat aparatul cu interes, dar pe urmă am văzut că bucuria a început să i se topească de pe faţă. Mi-am dat seama la ce se gândeşte şi atunci am trecut la contraatac.

– Ti-am luat cadoul ăsta pentru că în curând te vei face bine şi îţi va fi de mare folos!

Şi zâmbetul i-a apărut din nou pe buze. Am îmbrăţişat-o şi am sărutat-o îndelung.

Trebuie să vă spun că acela a fost momentul de cotitură, pentru că, începând cu acea zi, soţia mea a început să se simtă tot mai bine şi nu după mult timp a ieşit vindecată din spital. Medicii erau cu toţii uimiţi de rapiditatea vindecării, iar povestea cadoului meu minune s-a răspândit din om în om, ajungând să fie cunoscută atât de cadrele medicale cât şi de pacienţi.

 

Articol pentru concursul Spring Super blog 2013 etapa a treia.

Lasă un comentariu

Filed under literatura

Lasă un răspuns

