Cadouri rămase în amintire

logo_borealy

 

Trecuseră deja şase luni de când eram prieten cu Maria. Ne întâlneam când la mine când la ea, dar simţeam că e momentul să trecem la o etapă superioară. Vroiam să-i propun să se mute la mine. Aveam un apartament cu două camere şi am fi avut destul loc amândoi. Ea locuia pe atunci într-o garsonieră micuţă.

Mă gândeam de ceva timp să-i propun să facem pasul ăsta. Doream însă ca propunerea mea să vină într-un cadru mai deosebit. Am căutat idei prin reviste, am întrebat prietenii cum să procedez, dar nu eram mulţumit de nicio idee primită.

Într-o zi, navigând pe net, am dat peste un site unde am găsit mai multe idei pentru a putea face pasul dorit. M-am hotărât să fac o punere în scenă, la mine acasă, să creez o atmosferă unică pe fundalul căreia să vin cu propunerea ca Maria să se mute la mine. Am comandat la firma Borealy (cea cu site-ul de care vă ziceam mai sus)          o pereche de cercei deosebiţi, pe care urmam să-i fac cadou iubitei mele.

Cercei Borealy

 

De asemenea am mai comandat şi un set de pahare pentru şampanie şi o sticlă de vin spumos.

Sampanie Borealy

 

Am invitat-o pe Maria la mine pentru o seară romantică în doi. Am luat masa (comandată la un restaurant din apropiere) şi la final am servit desertul cu şampania.

Nu, n-am uitat de cadou! Pe platoul cu prăjituri asortate de la desert, chiar în mijloc, am aşezat cadoul pentru Maria. Cutiuţa cu cercei era ambalată foarte frumos şi atrăgea atenţia.

Am observat cum privirea Mariei s-a fixat pe cutia din mijlocul prăjiturilor.

– În cutie e un desert special pentru tine, Maria! am zis eu cu vocea tremurând de emoţie.

Maria a luat cadoul şi a desfăcut ambalajul. A făcut ochii mari când a văzut cerceii şi m-a luat în braţe.

– Maria, vreau să-ţi mai spun ceva.

Ea s-a uitat mirată la mine.

-Vrei să te muţi la mine? am reuşit s-o întreb eu.

– Sigur, iubitule! Credeam că nu o să mă mai întrebi asta! îmi spuse ea în timp ce eu rămăsesem cu gura căscată.

Anii au trecut şi noi suntem tot împreună. Şi numărul nostru s-a dublat, pentru că avem doi copii.

Nu am uitat însă acea seară. Cerceii ne aduc mereu aminte de acele vremuri.

 

Articol pentru concursul Spring Super blog 2013 etapa a doua.

Lasă un comentariu

Filed under literatura

Lasă un răspuns

