Am primit o nominalizare la Liebster Award

Liebster-Award

Mulţumesc pentru nominalizare!

http://rolia2012.wordpress.com/2013/02/23/nominalizare-la-liebster-award/

Regulile sunt:

1.Numeşte şi mulţumeşte persoanei/blogului care ţi-a acordat premiul.
2.Scrie unsprezece lucruri despre tine.
3.Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de unsprezece întrebări pentru următorii nominalizaţi.
4.Nominalizează nouă bloguri pe care la admiri şi au mai puţin de două sute de urmăritori.
5.Anunţă nominalizarea pe paginile fiecarui blog.

Unsprezece lucruri despre mine :

1. Îmi place să citesc şi chiar o fac zi de zi.

2.Nu prea funcţionez cum trebuie dacă nu beau o cafea dimineaţa. Câteodată mai beau şi o a doua cafea, dar nu prea des (zilnic).

3. Mai am un defect pe care trebuie să îl menţionez aici: îmi place să gătesc. Da, e un defect destul de supărător pentru un bărbat…

4. Îmi place să vorbesc, chiar şi atunci când sunt în public (nu numai singur). Nevastă-mea mereu îmi zice că vorbesc prea mult. Vă daţi seama în ce situaţie mă aflu…

5. Îmi place să scriu. Un timp am ascuns scrierile mele în sertar, dar cineva a reuşit să le citească şi de atunci tot mai mulţi fac asta…spre mirarea mea.

6. Îmi place tot mai puţin ceea ce văd la televizor, deşi un timp am colaborat cu o televiziune de ştiri.

7. Simt că nu-mi mai ajunge timpul să fac tot ceea ce mi-am propus. Sau poate că nu ştiu eu să mă organizez…

8. Îmi place să dansez. Din păcate o fac destul de rar, dar vă asigur că nu ratez nicio ocazie.

9. Sunt un gurmet. Atenţie nu gurmand! Îmi place să gust mâncăruri şi băuturi.

10. Îmi plac noutăţile şi mereu încerc lucruri noi!

11. Am ajuns la 11 deja? Şi mai am atâtea de spus! V-am zis eu că vorbesc cam mult, chiar şi în scris. Hai să vă mai zic că îmi place mult să conduc maşina. Dar mai este până voi reuşi să am una. Deocamdată conduc un Logan.

Glumesc, Loganul e o maşină bună! Serios!

Întrebările adresate de Lia:

1. Cum te trezeşti dimineaţa, vesel(ă) sau ciufut(ă)?

Dimineaţa mă trezesc greu. Din păcate nu pot fi prea vesel la ora aia…
2. Ce înseamnă pentru tine a fi matur(ă)?

A fi matur este atunci când nu te mai poţi bucura de toate mărunţişurile vieţii pentru că te gândeşti la facturile ce le ai de plătit.
3. Cât de responsabil(ă) te consideri pe o scară de la 1 la 10?

Nu prea îmi plac scările, îmi produc ameţeli. Totuşi am să aleg cifra 8.
4. Cât de necesară crezi că ar trebui să fie o diplomă în căutarea unui job?

Este destul de importantă dacă reuşeşti să păcăleşti angajatorul.
5. Numeşte trei persoane publice care ar putea fi date drept un exemplu demn de urmat.

Numai trei persoane? Zău că nu pot, pentru că s-ar supăra celelalte. Avem atâtea exemple extraordinare în jurul nostru!
6. Ce ai face dacă te-ai trezi peste noapte ruşinos de bogat(ă)?

Să ştiţi că nu mi-ar fi ruşine deloc. Planul meu este deja făcut. Mai aştept să vină banii ăia. Chiar, nu i-aţi văzut pe undeva?
7. Dar învers, de te-ai trezi ruşinos de sărac(ă)?

Nici în cazul ăsta nu are de ce să îmi fie ruşine. Sunt atâţia săraci în ţara asta!
8. Există măcar un om, (cu excepţia celor din familie) căruia ai vrea să-i mulţumeşti cu tot sufletul pentru ceva?

Ar fi mulţi cărora trebuie să le mulţumesc pentru ceva. Unul dintre aceştia este prietenul meu Florin Chiriac (si Vasile) care m-a împins în lumea literară şi datorită căruia am ajuns în halul ăsta. 🙂
9. Cât de mult contează pentru tine aparenţele?

Nu prea vreau să ţin cont de aparenţe, dar să ştiţi că totuşi mă influienţează.
10. Ce ai schimba din mersul lumii dacă ţi-ar sta în putere?

Aveţi timp să citiţi vreo câteva zile? Pentru că aş schimba o mulţime de lucruri. Dar mai bine scriu o carte pe tema asta.
11. Cât de sincer(ă) ai fost în răspunsuri, pe o scară de la 1 la 10?

Eu sunt sincer 100% în orice împrejurare. Aşadar aleg 10 fără dubii!

Întrebările formulate de mine pentru nominalizaţii mei :

1. Ce ai face dacă ai şti că mâine vine sfârşitul lumii?

2. Care este cartea ta preferată?

3. Dar mâncarea preferată?

4. Şi pentru că vorbeam despre mâncare, când ai gătit ultima oară?

5. Când te priveşti în oglindă eşti mulţumit( mulţumită) de ceea ce vezi (şi nu mă refer doar la fizic)?

6. A fost o întâmplare în viaţa ta care te-a marcat în mod deosebit şi ţi-a schimbat viaţa?

7.  Eşti de acord cu zicala: „Cine nu este pe Facebook nu există”?

8. Care este bancul tău preferat?

9. Ce părere ai despre politică?

10. Crezi că ai putea renunţa la televizor?

11. Pune-ţi singur/singură o întrebare şi raspunde la ea!

Nominalizările mele:

1. http://georgiane.wordpress.com/
2. http://nicodabija.wordpress.com/
3. http://ancagiurgiu.wordpress.com/
4. http://ned32news.wordpress.com/
5. http://scenariidefilm.blogspot.ro/
6. http://altfel-de-carti.blogspot.ro/
7. http://ananaghi.blogspot.ro/
8. http://bucatarie-usoara.blogspot.ro/
9. http://alte-ganduri.blogspot.ro/

Le mulţumesc şi îi asigur de preţuirea mea pe cei care îmi citesc blogul şi al căror blog îl urmăresc cu mare drag.

3 comentarii

Din categoria Uncategorized

3 răspunsuri la „Am primit o nominalizare la Liebster Award

  1. Ana

    Mulţumesc pentru nominalizare!

  2. Pfua,multumesc,nu promit,,,dar mi-ar face placere sa particip la concursul asta,pare amuzant 🙂

Lasă un răspuns

