Invitaţie la lectura- „Anonim pe ringul adolescenţei” de Liviu Miron

Coperta carte L.Miron

titlu: Anonim pe ringul adolescenţei
autor: Liviu Miron

editura: PIM, 2012
număr de pagini: 324

Ediţie îngrijită de DIDINA SAVA.

Acţiunea cărţii se petrece într-un internat dintr-un oraş din vestul României. Personajele principale sunt în căutarea perechii potrivite, alături de care să trăiască simţirile adolescentine.

Anonim pe ringul adolescenţei este un roman de formare, plin de visurile unor tineri aflaţi la o răscruce în viaţă. Chiar dacă se remarcă tonul autobiografic, volumul lui Liviu Miron este despre lumea adolescenţei prin care trecem cu toţii.

Deşi nu am stat la internat, multe din cele întâmplate în carte mi-au adus aminte de adolescenţa mea.

Coperta III L.Miron

Anonim pe ringul adolescenţei  se citeşte uşor şi cu plăcere. Eu am citit-o într-o singură zi, practic nu am putut să o las din mână.

Îl felicit pe Liviu Miron pentru această carte şi aştept să recidiveze!

Eu cu Liviu Miron

Notă: În fotografia de mai sus sunt alături de autor la lansarea cărţii, la casa memorială Mihail Sadoveanu de la Iaşi.

Un comentariu

Din categoria literatura

Un răspuns la „Invitaţie la lectura- „Anonim pe ringul adolescenţei” de Liviu Miron

  1. Întradevăr, o carte ce nu o poţi lăsa uşor din mână. Plăcere şi uşurinţă în a o citi, dar mai ales plăcere în a te lăsa cuprins de acele trăiri care au fost deliciul adolescenţei multora dintre noi cu bune şi rele deopotrivă. Eu personal am trait acea viaţă de internat într-o zonă apropiată de cea identificată de autor şi mărturisesc citind această carte că am retrăit oarecum acele vremuri care au fost frumoase aşa cu bune şi rele dupa cum am spus.
    Încă odată felicitări pentru domnul Liviu!

Lasă un răspuns

