Despre Napoleon si alte chestii…

Am început să lucrez la un ciclu de poezii cu titlul: „Spitalul cu oameni glumeţi”. Ce fel de spital este, cred că vă daţi şi singuri seama.

Nota autorului:

          Spitalul cu oameni glumeţi este desigur unul imaginar. Caracterele ce îl populează sunt şi ele fictive. Însă nu neg că ar fi unele asemănări cu persoane şi situaţii din spitalele reale.

Am sa va ofer o monstră:

NAPOLEON

Napoleon

 

Eu sunt Napoleon

şi sunt nebun.

De fapt toată lumea

mă ştie de nebun

şi râd de mine atunci când le zic

că sunt Napoleon.

E bine că nu s-au prins

că eu sunt cu adevărat

împăratul.

Englezii perfizi

m-au închis aici

cu nebunii.

Ah, cât îi urăsc!

Este bine că sunt

sub acoperire

şi îmi pot planifica

loviturile viitoare.

Noaptea, la lumina lanternei,

desenez harta secretă

a viitoarelor bătălii.

Majordomii în alb,

care mă păzesc,

fură clanţele de la uşi

ca eu să nu pot

să-mi adun armata.

Ha,ha,ha….

Ei nu ştiu că

eu deja mi-am făcut

toate planurile.

Daaaa… curând

englezii vor plăti!

Lasă un comentariu

Filed under literatura

Lasă un răspuns

