La frizerie

Frizerie

Astazi am fost la frizer, ca să mă tund, desigur. N-am mai fost de un an la tuns (de la începutul lui decembrie 2012, mai exact).

Am un frizer la care mă tund de mai bine de 15 ani. E mai comod aşa. Nici nu e nevoie să-i mai spun nimic, mă aşez pe scaun şi el ştie ce are de făcut cu capul meu.

Dar altceva vroiam să vă povestesc. Pe scaunul din stânga mea era un alt client, care era prelucrat de o frizeriţă. La un moment dat tipa îl întreabă pe clientul respectiv:

– E bine aşa, domnule? Sau doreaţi un pic mai lung?

Era să mă pufnească râsul. De fapt, iniţial, am crezut că era o glumă. Nu era! Frizeriţa era cât se poate de serioasă. Noroc că omul nostru a zis că e bine aşa. Mă întreb cum se descurca dacă clientul vroia părul mai lung…

Un comentariu

Din categoria social

Un răspuns la „La frizerie

  1. Tehnici noi, domnule Iulian, acum se fac extensii, chiar si barbatii care vor mai lung parul, il pot avea!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

