Ziua când vin EI

extrat

M-am trezit apăsat de senzaţia

că ceva nu este în regulă.

Mă simţeam ciudat în corpul meu,

parcă nu era al meu.

Am coborât din pat

şi am mers în baie.

Am aprins becul

şi m-am privit în oglindă.

De acolo mă privea un străin.

Am închis ochii

şi apoi i-am deschis iar.

În oglindă era acelaşi străin.

Atunci am înţeles,

de fapt subconştientul mi-a zis,

că era ziua pe care o aşteptam demult.

Era ziua când au venit EI:

cei ce ne-au luat corpurile

şi le-au înlocuit cu altele,

străine.

Întrebările atârnau deasupra capului meu

în aşteptarea unor răspunsuri

care nu mai veneau.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

