Cum ai promova SuperBlog, daca ai fi partener media?

Super blog

 

Am să intru direct în subiect şi am să vă spun că dacă aş lucra pentru RadioLynx.ro , aş invita în cadrul emisiunilor câştigătorii concursurilor Superblog din anii trecuţi şi aş prezenta experienţa  lor. De asemenea aş chema în emisiune şi bloggerii ce participă anul acesta şi aş discuta cu ei despre concurs. Aş vrea să ştiu cu ce greutăţi se confruntă şi cum le plac probele de concurs.

Dacă aş colabora cu Trilulilu.ro aş promova Superblog cu videoclipuri ale participanţilor la concurs.

Să-mi închipui că aş lucra pentru revista Connect , o revistă de comunicaţii, şi atunci aş promova Superblog pentru că activitatea de blogging înseamnă comunicare. Sunt convins că bloggerii noştri ar avea multe de spus despre cum e să scrii pentru un blog. Aşa că aş face un serial de interviuri cu bloggeri mai mult sau mai puţin celebri.

Dacă aş colabora cu  PHOTO MagazinePRwave şi 121.ro , atunci promovarea ar fi în funcţie de specificul fiecărui partener media: cu poze în primul caz, cu articole adecvate în celelalte două cazuri.

Un caz mai special ar fi în cazul în care aş fi un blogger ce a câştigat una din ediţiile anterioare, aşa cum sunt  Robintel.roObisnuit.eu, MoneyWatch.ro şi  ArenaIT.net . Aş căuta să împărtăşesc din experienţa mea, pentru ca participanţii la Superblog să aibe un exemplu.

Şi am ajuns la ultimul partener media, dar care nu este cel din urmă, mă refer la JurnalLifeStyle.ro . Aş posta articolele bloggerilor participanţi care se încadrează în specificul site-ului.

Sigur că ar fi multe de făcut, dar până una-alta cred că am să mă ocup de blogul meu….mai am de lucru la el.

Articol pentru concursul Super blog 2012 etapa 29.

 

 

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

