Care este sponsorul tău preferat din SuperBlog 2012?

logoSuperBlog2012_mic1

 

Sponsorul meu preferat este Nemira. Este şi normal pentru că sunt un îndrăgostit de lectură. Nemira a avut o probă în care trebuia să punem o carte în habitatul ei natural. Etapa asta mi-a stimulat imaginaţia şi , după ce am încercat mai multe variante, am găsit varianta care mi-a adus punctaj maxim.

Vă dau şi un exemplu de aranjament pe care aş dori ca Magia Florilor să-l ofere sponsorului meu preferat:

aranjament floral

Aş dori ca la viitoarea ediţie să existe o etapă în care bloggerii participanţi să vorbească despre experienţa lor în acest domeniu.

La sfârşit vă rog să-mi daţi voie să-i felicit pe câştigătorii ediţiei de anul acesta!

 

Articol pentru concursul Super blog 2012 etapa 30.

 

 

Un comentariu

Din categoria Uncategorized

Un răspuns la „Care este sponsorul tău preferat din SuperBlog 2012?

  1. echipasuperblog

    Multumim frumos pentru participare si feedback! 🙂

Lasă un răspuns

