Viaţa fără calculator, un coşmar

 

Ieri, fiind sâmbătă, am fost cu prietenii la club. Adevărul este că am cam sărit calul şi am amestecat destul de tare băuturile.

Acum, dimineaţă, sunt mahmur şi parcă mă mişc în reluare. Cobor din pat şi merg la bucătărie să-mi pun de-o cafea. Nevastă-mea e plecată la ţară la părinţi şi trebuie să mă descurc singur. Observ cu mirare că filtrul de cafea nu e la locul obişnuit. Cine ştie unde l-a pus soţia, că mereu face ordine şi pe urmă nu mai găsesc nimic. Mă hotărăsc să-mi fac cafeaua la ibric. După ce e gata cafeaua, merg în living cu gândul să-mi citesc mail-ul. Ceva nu e în regulă. Nu găsesc laptopul acolo unde ştiam că l-am pus. Mă frec la ochi şi mă uit în jur. Nu mai recunosc mobila din living. Parcă sunt în altă casă. Ce naiba se întâmplă? Caut telecomanda să deschid televizorul. A dispărut şi aceasta. Mă uit la televizor şi constat că e altul, nu ce-l cu care eram obişnuit. Îl privesc cu atenţie şi mi se pare că seamănă cu televizorul cu lămpi la care priveam în copilărie. Pe atunci eram un privilegiat, erau puţini cei ce aveau televizor. Sunt total dezorientat. Îmi caut mobilul, dar nici acesta nu e acolo unde îl las de obicei. Merg în dormitor şi caut prin buzunarele de la haine, dar nu e nici acolo.

Merg la bucătărie unde am aparatul de radio. Radioul este la locul obişnuit, dar nu e radioul obişnuit. Pe masa din bucătărie tronează un radio care, în mod ciudat, îmi aduce aminte de radioul cu lămpi adus de mama din Rusia.

Nu ştiu ce se întâmplă, dar simt că mă ia cu ameţeală. Mă aşez pe un scaun şi totul se scufundă în ceaţă.

Mă trezesc în patul meu. Mă uit în jur şi constat că totul e în regulă. Mobilul e pe noptieră, televizorul LED e pe comodă. Se pare că am visat…urât. Merg în living şi mă liniştesc: laptopul e la locul lui pe biroul din colţ. Mă aşez pe scaun şi butonez la calculator. Intru pe net şi deschid pagina magazinului on line Mediadot. Caut oferte de  procesoare pentru calculatorul vechi pe care îl am. Vreau să-l mai folosesc şi pe acesta, chiar dacă am şi laptop. Aş avea nevoie şi de nişte memorie de capacitate mare . Sunt sigur că voi găsi oferte foarte bune tot pe site-ul Mediadot.ro.

Ce coşmar am putut să am! Cum să trăiesc fără PC?

Voi aţi putea?

 

Articol pentru concursul Super blog 2012 etapa 23.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

