Aparatele mele electronice de ieri şi de azi

 

Trebuie să recunoaştem că aparatele electronice se dezvoltă cu o viteză extraordinară. E greu să ţinem pasul cu ele, mai ales noi cei ce avem mai multă experienţă ( asta ca să nu zic mai bătrâni).

          Mi-aduc aminte că primul meu telefon mobil care a fost un Nokia din seria 5000. Era aproape cât o cărămidă (mai mică, ce-i drept) şi îţi trebuia un buzunar încăpător ca să-l poţi purta după tine. Pe atunci nici semnalul nu era chiar aşa de bun şi nici telefonul nu avea prea multe funcţii. Anii au trecut şi între timp am schimbat mai multe telefoane, nici nu mai ştiu exact câte. Acum am tot un telefon mobil Nokia dar e mult mai mic şi face mult mai multe, pe lângă funcţia principală de telefon( are radio, camera foto si video şi alte chestii foarte utile). Dacă îl pun în buzunar nici nu-l mai găsesc, trebuie să cotrobăi bine ca să dau de el.

          O evoluţie asemănătoare au avut şi aparatele foto digitale. Primul meu aparat foto digital l-am cumpărat acum vreo şase ani. Era un Panasonic şi pe atunci era ce-l mai bun din categoria lui, deşi avea numai 5 Mega pixeli. Îl mai am şi acum şi face poze mulţumitoare. Dar în prezent am un aparat foto Nikon, cu 10 Megapixeli, ceea ce nici nu e prea mult în ziua de astăzi. Pot să şi filmez cu el, desigur în calitate de amator.

          Da, lumea se grabeşte şi tehnologia se dezvoltă tot mai mult, în beneficiul nostru până la urmă.

Articol pentru concursul Super blog 2012 etapa 21.

 

 

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

